torsdag 21 januari 2010

Jag blir så frustrerad på läkare nu !
Skrev tidigare om att jag har fått en till knöl, så jag var till läkaren som sa att jag skulle höra av mig till min bröstläkare.
Så jag gjorde det och idag ringde dom och sa att jag inte får träffa min bröstläkare, jag måste ta ett till ultraljud innan hon ser mig !
Det känns som jag bara blir runtskyfflad bland läkarna. Den enda läkaren som pratar med mig och träffar mig när jag är orolig är min husläkare.
Hade jag inte haft honom så vet jag inte vad jag skulle göra.
Men nu är det bara att vänta på en kallelse till Linköping, fattar inte varför jag inte får göra det här i Motala.
Jag vill bara ta bort dom, jag skiter fullständigt i om jag får ärr eller liknande.
Jag vill bara att dom ska försvinna!



Killens moster fyllde år idag.
Så hon fick mitt hjärta med kaktusarna i.
Satte även dit en liten söt svamp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.