söndag 24 januari 2010

Jag har blivit tilldelad en award

Jag har blivit tilldelad en award av min kära kusin Erika


Med denna award följer lite måsten:

- lägg in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv

1. Jag är en djurgalen person

2. Jag har precis kommit på vad jag vill bli när jag blir stor.

3.Jag har en älskling sen tre år tillbaka.

4. Jag fyller år på måndag ;)

5. Jag älskar blommor.

6. Jag tycker om snö men inte för mycket ibland.

7. Jag har precis virkat mig en rosa/vit sköldpadda.

-Välj sju bloggar att skicka den till
-Länka till dessa bloggare

Syrran

Emma

Leila

Mina 2 kusiner har redan fått en award och jag har tyvärr inte några fler att lägga upp, men hellre 3 än ingen =)

-Lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.