onsdag 17 februari 2010

Köpte mig ett close-up +10 filter häromkvällen och det damp nu ner i min brevlåda.
Fick iden att köpa det när jag var in på min brors tjejs blogg: Anna


Bilden under är utan filter


Och bilden härunder är med filter

Jag har aldrig tidigare fotograferat med close-up filter tidigare, så jag hade lite problem med skärpan och liknande när jag satte på den.
Men som tur är så har man en fotograf man kan ringa till när man har problem: Liverpool och Dacke
Så idag blir det mycket experiment med denna close-up =)

3 kommentarer:

  1. Men visst blir det skillnad? :)

    SvaraRadera
  2. ja nog blir det det allt, stod som ett frågetecken ett tag innan jag ringde Anders =)
    men det är sånt som händer =P

    SvaraRadera
  3. Spännande!

    svar: Det hoppas jag oxå :-) både att de gillar tavlorna & att dina är klara nästa gång du kommer upp :-D

    Ha d gött
    kramen

    SvaraRadera

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.