onsdag 16 juni 2010

Nu har jag varit seg med uppdateringen igen.
Men det blir så när man jobbar och sen är det fint väder ute =)
Nu sitter jag katt och hundvakt till Henkes och Ulles småttingar.
En vovvsing och tre katter =)
Kommer komma upp lite bilder på det sen

Igår var det handarbetens dag.
Så jag var på vävstugan med mina Amigurumisar och visade upp dom.
Wimpan fick följa med, hon hade varit olydig under gårdagen och ätit en chokladkaka !
Hon är lite slö fortfarande, men det beror nog mest på värmen. Annars är hon som vanligt =)
Fick en sköldpadda såld och sen en beställning på en ekorre !
Ekorren kommer göras i helgen då jag åker hem en snabbis innan Henke kommer hem på söndag =)

Bilder kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.