fredag 4 mars 2011

Nu är det tyst här igen, har inte så stor ork nu under graviditeten.
Har haft problem att virka nu dom senaste veckorna pga att jag har vatten i lederna i mina händer.
Är super stel i fingrarna på mornarna och på kvällarna har jag superont.
Kan virka lite på jobbet, men då kan jag inte virka något som jag måste tänka för att göra.
Så jag sitter och virkar mormorsrutor och African Flowers.
Men snart kanske jag slipper gå till jobbet och jobba.
Ska installera mina jobbprogram i min laptop på måndag, sen hoppas jag att det fungerar hemma. Har världens underbaraste VD på jobbet som kan tänka sig att jag jobbar hemifrån, då slipper jag dom jobbiga promenaderna till och från jobbet.

I helgen blir det 50års fest i morgon och sen 60års fest på söndag =)
Så en helg full med mat och gott fika, det ser jag fram emot ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.