fredag 3 februari 2012

Bakelser i låda


Hittade en kartong idag som passar till bakelserna.
Dom ska skickas upp till ett kusinbarn som fyllde år den 25 januari, så kommer lite sent ;)
Ska montera ihop tårtbitarna i morgon så ska dom också ner i lådan, men nu ska jag lägga filten åt sidan och virka mig några donuts som också ska ner i lådan =)

Här är det lugnt i väderfronten, över 10 minus och lite snöbös i luften.
Men hemma hos mor är det en annan femma !
Där är det mycket snö, kallt och folk kan inte hålla bilarna/bussarna/lastbilarna på vägarna ;)
Mor har hållit sig på vägen idag som tur är.
Så ni som ska ut i norr, ta det försiktigt !

2 kommentarer:

  1. Tänk att det är så roligt att virka kakor odyl!

    //Anna-Erika

    SvaraRadera
  2. Ja det är superroligt ! har virkat mig några donuts nu, min son på 10 månader älskar dom. Idag kom han krypande med en i munnen ;)

    SvaraRadera

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.