söndag 11 mars 2012

Gnäll gnäll

Igår var jag duktig och kapade en massa grenar i trädgården och sågade ner päronträdet.
Men när jag lekte med Elias på gräsmattan så fick jag något i ögat.
Vasst var det och varken jag eller mannen fick ut det. Så fick uppsöka läkare senare på kvällen, han hittade heller inte något men jag var röd och svullen i och runt ögat.
Så fick en salva och order att hålla ögat stäng på kvällen, och vad kan man hitta på när man har ett öga som gör ont och man inte ser något ?
Jo ingenting. Så jag gick och la mig när jag la sonen, så 1930 låg jag till sängs.
När jag vaknade i morse så hade jag inte ont iaf men ögat var svullet. Såg ut som jag gått en match med mannen min ;)
Så idag blev jag portad från trädgården och svärfar kom istället och hjälpte mannen.
Så nu är häcken innanför häcken borta. SÅ stor trädgården blev !!
Oj oj vad planerna börjar gro nu !

Nu är ögat ganska bra, lite svullet runt ögat men jag ser iaf.
Så nu tar jag tag i grodorna igen =)

Vi har ett hemligt garnbyte på FB, men jag kan inte komma fram till vem du min hemliga vän är.
Får nog tänka ett tag till och läsa Online virkcafé med lupp för att hitta dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.