fredag 2 mars 2012

Hemma hos mor

Då sitter man hemma hos mor i köket och har fått igång både dator och internet !
Har fått mig en massa pärmar från min mor där hon har klippt ut en massa mönster på virkat, stickat och broderimönster.
Så jag kommer sitta försjunkna i dom pärmarna nu en bra tid framåt =D
Finn hur mycket roligt som helst ! Hade hoppats på en virkat klänning till mig, men sån tur hade jag inte. Så hoppas att det kan finnas det bland mormors mönster.
Så det kommer komma upp en del gamla mönster som man får dela med sig av, kommer virka ett par katter som är grytlappar. Dom är SÅ söta, hittade mönstret på internet nyss men kommer inte ihåg sidan nu så jag kan dela med mig av det mönstret. Så det kommer komma upp senare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.