onsdag 13 juni 2012

BVB och lillebror

 Många här vet kanske redan att min lillebror var med i olycka i lördags. Han skulle köra på backhjulet på krossen och slog över. Han hamnade i Hudiksvall och opererades i söndags.
Han mår bra nu och ska kanske få komma hem nästa vecka.
Bilderna nere är tagen av mina lillebror på sjukhuset, så nu är han en plåtgubbe för ett tag framöver !
Den sista bilden har jag förminskat för den kanske inte alla vill se, men där ser man hans frilagda vadmuskler. vill ni se större bild på den så är det bara att klicka på bilden.


 

Jag har helt fastnat för BVB eller Black Veil Brides som dom heter, det är det enda jag har lyssnat på sen lillebrors olycka. Älskar texterna och nu har dom precis gett ut en ny musikvideo på låten Coffin som jag helt enkelt älskar !

På virkfronten har jag börjat virka en filt till lillebror. Men ikväll när jag packat upp alt garn och skulle börja virka så kan jag för mitt liv inte hitta virknålen. Så nu har jag städat hela soffan och vardagsrummet. Det enda stället som jag inte har letat på är i lillemans leklådor, så där kommer jag leta i morgon. Nu sitter jag och virkar på en liten Kirby, har ett mönster men det var mer krångligt än roligt att virka. Så här frivirkas det och jag hoppas på att det kommer bli bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.