torsdag 20 september 2012

Bilder

Sommar, värme (?) och lilleman har gjort att man inte har haft tid med denna i sommar, men ska se om jag kan bättra mig.
Så här kommer lite bilder =)

 Solrosen som fåglarna planterat till mig.

 Min hängpelargon på altanen

 Början på en ängla-tunika

 Har en liten tjuv hemma !

 "Mamma, varför har du stängt in mig när det roliga regnet är här !?"

Tigerliljan blommar vackert =)

 Första nystanet är snart slut så får börja på nästa

Gulligaste loppisfyndet för i sommar, flodhäst i glas =)

Målar små svampar i trolldeg

Tunikan är klar !

Och hästen väntar fortfarande på ögon ;)

 Plockade in lite smultron från gräsmattan, nästa sommar blir det att bygga en pyramid med jordgubbar och smultron =)

Lilleman tycker om att kika på råttorna när dom får ny mat.

En sko klar, bara en kvar !

Mormors groda är på plats =)

Någon gång ska vara den första och detta var min första punktering =/

Man måste underhålla sig när mamma lagar mat ;) 

Kunde inte bestämma sig för vilken napp han skulle ha ;)

Andra skon klar och skosnörena är färdigvirkade

Bilarna blev också klara !

Tömmer ut påsen med garn och fortsätter med broderns filt =)

Lollypop blommar nu med =)

"Kompis" i tvättstugan !

Lilla gumman är nu ensam då Morsan har dött. Hon fick en hel toarulle att leka med när vi kom hem.

Tröttis somnade tidigt =)

Sista liljan blommar nu med =)

Hallonpaj !!

Sovit i 2 timmar men är fortfarande trött

Elefanten som han fick av gudfar börjar nu bli roligt =)

Börjat virka en babyfilt på tvären.

Blomman rymmer ovanför gardinen !

Kan inte släppa filten, SÅ roligt att virka på tvären ;)

Kan inte annat än älska min man ! Han köpte skor till mig med motivationen: Jag har mer skor än dej så här får du ;)

Matning av igelkottar igång !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.