torsdag 15 november 2012

Sjukstuga och Alien





Här hemma har vi kört med sjukstuga nu i snart 2 veckor från och till. Nu är det mannens tur att hosta lungorna ur sig och på mig bryter det inte riktigt ut.
Men virkar det gör jag iaf när jag får en minut över, nu gör jag en massa beställningar på bakelser som kom in i går och håller på med en grön Alien (som ni ser på bild nedan). På bakelserna har jag mönster men inte på Alien. Har fått en beskrivning och en bild att gå efter. Men skriver ner ett mönster allt eftersom. Det kanske kommer upp här senare.
Har bara armar och ögat kvar på den, sen hoppas jag att den blir godkänd innan jag skickar iväg den.

Idag var vi och klippte lilleman för att dom ska ha skolfoto hos dagmamman i morgon, har världens tålmodiga frisör ! Elias slingrade sig och vägrade sitta i stolen så han hoppade mellan mig och Adde hela tiden. Men frisören var snabb och kom med tips så det gick bra.

Nu lägger jag nog min lilla gröna kompis åt sidan och fortsätter på honom i morgon.
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.