söndag 17 januari 2010

Söndag

Här har det inte hänt så mycket på senaste tiden.
Beskärde min så kallade "pengaträd" häromkvällen. började bli alldeles för vingligt för blommans eget bästa.

Tog vara på dom små sticklingarna jag gjorde och går det som jag vill så har jag ett helt fönster med små träd om några veckor =)

I fredagsnatt tror jag det var så hade jag ett litet dilemma som min kära syster Emmilie hjälpte mig med.
Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle virka, sticka eller brodera.
Syrran tyckte jag skulle brodera så jag grävde lite i min kista och hittade ett broderi som nästan var klart. En liten dalmatinervalp som har nyst av sig sina fläckar.
Bild på broderiet kommer i morgon.

När jag broderat klart så stickade jag klart min mössa och sen virkade jag en till mobilstrumpa.
Som ni märker så måste jag ha saker att göra hela tiden !
Nu håller jag på att stickar Angelas mössa. Bilder kommer senare där med.

I morgon blir det av till läkaren 11.45 och kolla knölarna igen, senast jag träffade min husläkare hade jag bara en knöl. Men nu har jag två. Så vi får se vad som händer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.