fredag 30 april 2010

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men så är det bara nu.
Jag fick ett till jobb i onsdags, så nu klassas jag som "städkärring" också ;)
Toppen jobb tycker jag, har jobbat två dagar och trivs som fisken i vattnet.
Måndag och torsdag nästa vecka ska jag också jobba.

Min kamera är fortfarande inne på lagning, en vecka på måndag =(
Jag vill ha tillbaka min älskade kamera!
Får ha lite mer tålamod bara =)

Varmt och skönt har vi här i Motala också !
Det var 17 grader varmt idag när jag slutade jobba, ojoj vad skönt det var.
Men när man kom hem så började det naturligtvis att regna..
Så det blev inte att sitta på gräsmattan med Gizmo idag inte.
I morgon ska vi gräva pool hemma hos svärföräldrarna =) det kommer bli roligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.