måndag 3 maj 2010

Jobbet

Skulle jobba kort dag idag, trodde jag ;)
Fick hoppa in lite extra efter jag skulle ha slutat, inte mig emot. Är ändå hemma innan klockan 15 om dagarna =)
Fick även veta att jag ska jobba mer än det var beräknat, timanställningen kommer närma sig halvtid närmare än trott =D

Mannen är hos far sin och gräver på polen, var där igår. Men jag gjorde inte så mycket, jag gjorde så lite att jag brände mig i solen =(
Trodde inte det det skulle ta så mycket, men men. Var och köpte solfaktor 50 idag ;)
Så nu hädanefter blir det att smörja in sig så fort man ska lämna lägenheten.

Jag håller på och virkar en poncho från Garnstudio, den kommer gå i grön färg, blir bild på den när jag hittar sladden till kameran =/
Sen måste jag börja pilla på Amigurumisarna jag har på beställning till Älex och Jesus. Tror jag vet nu hur jag ska göra, får börja i veckan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.