fredag 11 februari 2011

Mia som har En kreativ liten blogg efterlyste testvirkare häromdagen på bloggen. Såg det rätt sent på kvällen men slängde iväg ett litet mail. Och idag kom paketet ;)
Får inte berätta än vad det blir att virka, men mönstret passar mig som handen i handsken kan jag säga. Är så glad att jag får vara en del av hennes nya bok.
Har börjat lite smått på mönstret och än så stämmer det iaf, så det är bra !

I morse kom jag inte till jobbet, ramlade 2 gånger när jag skulle lämna våran gata. Så jag vände och gick hem. Jäklar vad snö det har kommit här hemma !
Var till barnmorskan idag och kollade till lillen också, allt var som det skulle och jag växer som jag ska. Det gör lillen med =)
Sen åkte jag och spenderade mycket pengar på mig själv, brukar aldrig lägga pengar på mig själv. Men idag blev det en bärbar dator, har tänkt köpt en nu i 3 år. Så jag slog till idag !
Nu står den snällt och laddar, när mannen kommer hem från gymmet så ska vi fixa det trådlösa internetet till den. Så jag kan sitta i soffan och surfa ;)

Jag lovar att det kommer upp bilder i morgon på figurerna jag har virkat den senaste tiden. Har inte tagit tummen ur ****** än ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.