tisdag 8 februari 2011

Ja nu är jag dålig igen på att uppdatera !
Men så blir det när man har börjat jobba igen, har en liten på G och problem med internet !
Men ska bättra mig.
Har virkat mycket den senaste tiden iaf.
Har virkat 2 till "utomjordingar", ett litet hundben (som blev kattleksak hos mor), muffins, tårtor, sköldpaddor i olika storlekar och färger, en zebra och påbörjat en mössa =)
Så det blir mycket att fota för mig !
Få ju inte glömma att jag börjat på en filt till den lille också ;)

Tänk vad tiden går fort, är redan i vecka 32 !
Mycket har vi ordnat, men är ändå så grymt mycket mer som ska ordnas innan bebisen kommer !
Men jag har min underbar Mor och Svärmor som hjälper mig med allt =)
Så det kommer nog flyta på bra.

Nej nu ska jag vika lite tvätt och sen fota lite av det jag har virkat.
Bilder kommer nog i morgon om jag kommer ihåg det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.