tisdag 21 februari 2012

Igång igen !


Nu börjar jag få ordning på datorn igen och jag har skaffat mig en kortläsare till kameran !
Så nu kan jag ta mer kort och föra över bilder direkt.
Så i veckan kommer det komma kort på lite vad jag pysslar med nu.

Förra veckan hände något som jag inte trodde skulle hända på flera år.
Min älskade mormor dog.
Så är lite ur gängorna för tillfället, nästa vecka ska vi upp till Hälsingland för begravning.
Kommer bli roligt att träffa alla igen, men inte så roligt varför vi åker upp.

Kommer vara med på ett garnbyte på Facebook =D 
En rolig sak denna månad.
Så kommer komma upp lite frågor och svar i helgen så min byteskompis vet vem jag är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.