torsdag 7 juni 2012

Mycket jobb =D

Idag har jag varit ledig för första gången sen förra torsdagen, men jag klagar inte.
Så skönt att ha jobb igen, skrev på papper för en 50% tjänst över sommaren förra fredagen !
Så nu kommer jag spendera min sommar på MAX, denna vecka har jag två stängningar och ett kvällspass kvar. Jobbar mycket kvällar och nätter så jag känner mig mer död än levande ;)
Därför har det inte blivit så mycket handarbeten eller pillande i trädgården denna vecka. Hoppas på fint väder i morgon så jag kan klippa gräset när lilleman är hos dagmamma.
Blir det fint väder i morgon ska jag ta lite kort på trädgården och lägga upp här, har en massa blommor jag behöver hjälp att namnge. Man har ju inte någon aning om vad det är som ploppar upp ur marken här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.