tisdag 20 november 2012

Kisse på sträckbänken !


Igår virkade jag mig en kattgrytlapp som jag idag la på sträckning !
Kommer nog virka mig någon till för mönstret var roligt att virka, hittade mönstret i en av pärmarna jag har ärvt efter min mor med en massa mönster i.

Kannan har vi fått rätsida på, farmor och farfar har en lika fast blå/vit randig som dom serverar mjölk i.
Svaret fick jag från min brors tjej Anna, trycker ni på namnet så kommer ni till hennes underbara blogg.

Ikväll blev det att montera lite beställningar, så jag har monterat 3 munkar, 1 jordgubbe, 1 hallonbakelse och 1 prinsessbakelse.
Så ni behöver jag bara virka klart dom sista bakelserna så är beställningarna klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.