onsdag 11 januari 2012


Såhär grönt är det i min trädgård idag ! Igår var det 1dm snö ute ;) Så vädret skiftar ganska mycket.
Jag letar efter min kabel till kameran, har hittat en massa kablar men inte rätt ;) Får fråga mannen när han kommer upp från källaren om han vet vart den är.
Har så mycket bilder på kameran jag vill lägga upp här, så kommer en bildbomb sen ;)


Detta har min svärfar pillat med i min tvättstuga, vi kommer byta ut alla avloppsrör i källaren direkt.
Så nu är jag utan tvättstuga, får inte använda avloppet så mycket. Så diskmaskinen står stilla och vi får inte duscha. Tror ni att man är glad ! Haha, på fredag har svärfar tagit semester så att han kan komma hit och hjälpa till så vi blir klar någon gång =)
Lilleman somnade till allt oväsen för ca 40min sen, min lilla krigare var trött !
I morgon får man finbesök, så måste baka lite fikabröd på förmiddagen. 
Klurar på vad jag ska baka, några förslag ?

I morgon kommer jag skriva lite om vilka garner och virknålar jag använder mig av =)

1 kommentar:

  1. Tack för kaffet från ferrarin idag. Och kaffebrödet var jättegott! =)

    SvaraRadera

Bläckfiskar

Fem små bläckfiskar som ska fara norröver i veckan. Mönstret är mitt eget.